Noticies

La ciutat rosa, aquest any Haarlem!

Ahir, quan anavem a començar una visita guiada en català a Haarlem ens vam topar amb que la ciutat s’havia convertit en la “Roze Stad” o el que és el mateix: la ciutat rosa. Tota la ciutat estava plena de gent vestint de rosa i hi havia diferents escenaris amb diferents actuacions. I us preguntareu: per què es diu ciutat rosa i tothom vesteix de rosa? doncs això passa perquè una vegada a l’any, un dissabte de principis de juliol, i sempre en una ciutat diferent escollida per un comité de l’organització es celebra la diversitat sexual de les persones. Aquell dia la ciutat escollida s’omple de persones principalment de tendència homosexual que celebren aquesta diversitat sexual. El centre de la ciutat era una festa tenyida de rosa i acompanyada per un dia radiant i esplèndid. L’any que ve no us ho podeu perdre!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Els nostres Tours

Amsterdam
2 hours15
4
5 by 4 reviews
Amsterdam
32,00 
Ves-hi
Rijksmuseum
2 hours15
5
5
Amsterdam
32,00 
Ves-hi
Museu van Gogh
2 hours15
13
5
Amsterdam
32,00 
Ves-hi
Amsterdam en bicicleta
2 hours10
5
5 by 6 reviews
Amsterdam
32,00 
Ves-hi

Login

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in

Address

184 Mayfield St. Hopewell
Junction, NY 12533

Phone

Email

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.