Els que han visitat Holanda amb nosaltres.

La intenció d’aquest espai és que tothom que hagi fet una visita amb nosaltres i vulgui compartir la seva experiència amb nosaltres i amb aquells que estan pensant visitar Holanda, ho puguin fer. Al mateix temps, els comentaris que es deixen poden servir de referència per a aquells que han de planificar les seves vacances. Aquest és un espai d’opinió sobre nosaltres i sobre els Països Baixos.

Vam estar a Amsterdam per setmana santa, varem contactar a la Vanessa de Descobreix Holanda En Català, gràcies al vostre programa. Si aneu a Amsterdam, no dubteu en contractar-la, es molt agradable i va ser una visita molt amena, vaja com si ens coneguèssin de tota la vida. Petonets Vanessa”.

– Silvia Ibanez Serra al programa “Tot es possible” de Rac1 – 17 d’abril del 2012.

Moltíssimes gràcies Vanessa per la visita pel centre de la ciutat. Va ser genial, diferent, divertida i molt agradable. Ho fas molt bé, i no dubtis que et recomenarem. Molts petonets, des de Barcelona

– Esther Sala – 13 de juny del 2012.

Anuncis

13 thoughts on “Els que han visitat Holanda amb nosaltres.

1. Vam ser a Amsterdam 4 dies i vam contactar amb la Vanessa a través d’una amiga…Vam fer 3 visites amb ella i les 3 van estar molt bé, especialment la del museu Van Gogh, ens va explicar moltíssimes coses sobre els quadres i la vida del pintor. Una noia molt agradable i simpàtica. Moltes gràcies Vanessa! Una abraçada des de Reus!

2. Ahir vam tornar d’Amsterdam, hem tingut la sort de trobar una guia en català: la Vanessa. Una noia molt correcta, alegre, simpàtica i molt bona guia, per nosaltres la millor del món.
    Hi hem estat sis dies i hem visitat Amsterdam i el Nord d’Holanda. Un dia vam anar a Edam, Volendam i Marken i ens va agradar molt, en especial l’illa de Marken. També vam anar a sopar a la vora del mar, a Egmond, amb un paisatge únic.
    El dijous ens vam sorprendre amb el dic petit d’Ijsselmeer i, a Hoorn, vam visitar la casa més antiga per dins i vam entrar al rebost flotant. També hem provat els menjar típic d’Holanda, en especial vam gaudir sopant en una casa particular holandesa on la Ria, la mestressa, va ser la nostra cuinera particular. Recomanem aquesta experiència, és molt divertit i interessant.
    Estem molt contents d’haver compartit aquests sis dies amb la Vanessa, en cap moment ens hem sentit incòmodes, al contrari, el seu bon fer i la seva simpatia ens han fet gaudir de sis dies molt bons. Sempre que sentim parlar d’Holanda et recordarem Vanessa. Moltes gràcies per la teva paciència i continua així sempre. Un petó.

3. 20/05/2013
    Hola
    vam fer una visita al Keukenhof amb la Vanessa i va ser molt xula, donada la data del viatge, que és quan les flors estan en la seva plenitud.
    Vam descobrir la web, mitjançant un programa de radio de Rac1, el Tot és Possible.
    La recollida i la puntualitat, britànica, un servei excel.lent. Molt simpàtica i propera, totalment recomenable, amb l’avantatge, que si vols fer alguna visita no oferta, si pot, la realitza amb un somriure als llavis.
    La recomanarem a tothom que ens digui de visitar aquest bonic país.
    Una abraçada desde Sant Boi de Llobregat
    Marta i Miquel

4. El passat 2 de juliol varem estar dos horetes amb la Vanessa només arribar a Amsterdam. Ens va donar una passejada per la zona més cèntrica d’Amsterdam tot explicant-nos curiositats i veient racons que d’altra manera segurament s’ens haurien escapat com els fantàstic pati de Begijnen. (Al segon dia hi varem tornar per el nostre compte…)
    Varen ser les 2 hores millor invertides de les nostres vacances.
    Es totalment aconsellable contactar amb ella sobre tot si és la primera vegada que aneu a Amsterdam com era el nostre cas.

Moltes gracies Vanessa.

Una abraçada des de Barberà del Vallès.

Emili i M. José.

• Hola Emili i Ma. José. Em va encantar poder-vos ensenyar els raconets d’aquesta ciutat i estic molt contenta que tornessiu al Begijnhof vosaltres; això vol dir que us va enamorar tant com a mi 🙂

5. Hola

aquest agost hem estat tota la familia pels països baixos i vam fer 4 visites guiades amb la Vanessa per Amsterdam i altres localitats . Van ser molt interessants per les moltes curiositats i coneixements que amb molta simpatia ens va trametre i que ens han ajudat a conèixer millor aquest país petit com el nostre que aquest estiu hem visitat.

us aconsellem aquest servei si voleu conèixer més a fons Holanda i en la nostra llengua. Moltes gràcies Vanessa . Que vagi molt bé la cadena humana de l’11 de setembre amb els catalans i catalanes a Holanda

6. Bon dia! El dissabte passat vàrem fer una visita guiada per Haarlem amb la Vanessa. Personalment ja coneixía a la Vanessa per altres motius i puc dir que vaig/vàrem gaudir molt de la seva companyia i dels seus coneixements i explicacions sobre la ciutat de Haarlem. No hi havia pregunta que quedés sense resposta. La veritat és que se’ns va fer curt, però molt intés. Recomanem obertament a la Vanessa per la seva amabilitat i professionalitat.

7. El guiatge, el bon humor i la companyia de la Vanessa van incrementar considerablement els alicients d’un país que té molt a mostrar i oferir al visitant. Moltes gràcies per un acolliment càlid i proper, alhora que professional.

8. Moltes mercès Vanessa. Les tres excursions (Cas antic d’Amsterdam, El jueus a Amsterdam i els molins de Zaanse Schans) han estat fantàstiques. Amb amabilitat, simpatia i sobre tot molt coneixement, ens has fet viure la historia de cada recó. Molt agraïts.